Vankūveras modes nedēļa

19 oktobris- 25 oktobris

Kopš tās koncepcijas izveides 2001. gadā, Vankūveras modes nedēļa ir bijusi veltīta gan zināmu un savu vietu modes pasaulē jau iekarojušu modes dizaineru, gan dizaineru- uzlecošo zvaigžņu slavināšanai. Modes nedēļas veidotājiem ir multikulturāla pieeja. Slavējot daudzveidību kā tās lielāko spēku, Vankūveras modes nedēļa ir attīstījusies tiktāl, ka ir kļuvusi par otro lielāko modes nedēļu Ziemeļamerikā, un tā turpina augt kā modes nedēļa ar straujāko attīstību pasaulē.

Tās dibinātājs ir uzņēmējs Jamal Abdourahman, un sākotnēji, tās pirmajā sezonā, nedēļa tika dēvēta par Starptautisko modes nedēļu. Pārņemts ar modes industriju un savas pilsētas izaugsmi, uzņēmējs padarīja to par savu misiju – ceļot par modes galvaspilsētām, lai satiktos ar industrijas līderiem un izvietotu Vankūveru modes radara virsotnē. Kopš tās pirmās sezonas, Vankūveras modes nedēļu no nulles izveidojusi modes industrija un tagad šis notikums ir svētki Kanādas modes komūnā.

Vankūveras modes nedēļa

Vankūveras modes nedēļas modeles

Kā atzinību jaunajiem talantiem, Vankūveras modes nedēļa pirmoreiz ieviesa savu ikgadējo apbalvojumu 2014. gadā – Nancy Mak Award. Šis apbalvojums tiek piešķirts talantīgiem un daudzsološiem jaunajiem dizaineriem ar nolūku nodrošināt tos ar līdzekļiem, kas nepieciešami brenda attīstībai.

  • 2016. gadā Vankūveras modes nedēļa paplašināja savus horizontus, iekļaujot arī bērnu modi un apvienojoties ar Vankūveras bērnu modes nedēļu, kas pulcēja Kanādas bērnu modes veikalus un starptautiskos bērnu apģērbu dizainerus. Kopš tā laika, Vankūveras modes nedēļa izveidojusi divus žurnālus gan drukātā, gan elektroniskā versijā: “Vancouver Kids Fashion Week Magazine” un “Micro Macro Magazine”.
  • 2017. gadā Vankūveras modes nedēļa ieviesa “Global Fashion Collective” lai vēl vairāk veicinātu savu daudzsološāko dizaineru globālo ekspozīciju. Radot šovus Ņujorkas modes nedēļā, Tokio modes nedēļā un Parīzes modes nedēļā, Vankūveras modes nedēļas komanda turpina nodrošināt savus dizainerus ne tikai ar platformu viņu daiļradei, bet arī ar turpmākām iespējām komercijai un izaugsmei.